Idag har vi färdigställt dom sista arbetena med att montera bultgrupperna på industriplattan vi anlägger ute i Norrtälje. På måndag är det dags för gjutning så bilarna är packade med glättare, rivbrädor, laser och andra gjuttillbehör! Nu ber vi till vädergudarna att det är uppehåll hela dagen, har skiftat en hel del på väder-apparna men sista gången jag kollade skulle det vara 10 grader och uppehåll. Peppar, Peppar …
Karlsbodavägen, Bromma
Vi bygger just nu en ny transformatorstation åt Ellevio vid Karlsbodavägen i Bromma. Arbetet har pågått sedan augusti och vi räknar med att vara klara med vår del av entreprenaden under Q2 2026. På bilden syns ett moment från byggnationen där vi gjuter betongväggar....





