Sedan början av mars har vi haft ett gäng ute på pfizers fabrik i Strängnäs där vi grundlägger för en ny tillbyggnad. Schakt, V/A pålning, Betongplatta samt bjälklag. I torsdags göt vi bottenplattan med tillhörande valv och kommer under kommande veckor forma,armera och gjuta bjälklaget. På grund av fotoförbud inne på anläggningen kan vi tyvärr inte lägga upp några bilder ifrån projektet.
Karlsbodavägen, Bromma
Vi bygger just nu en ny transformatorstation åt Ellevio vid Karlsbodavägen i Bromma. Arbetet har pågått sedan augusti och vi räknar med att vara klara med vår del av entreprenaden under Q2 2026. På bilden syns ett moment från byggnationen där vi gjuter betongväggar....





